Vai jums ir maksājumu karte? Vai esat kadreiz zvanījuši uz Bankservisu? Tad var būt tas ir par jums?! :) BankServiss: „Lūdzu?” Klients: „Vai nevarētu uzzināt PIN kodu – mājās aizmirsu, negribas kaut kā braukt pakaļ...”
Klients: “Ziniet, es mēģināju bankomātā izņemt naudu, bet tas norija manu kartiņu. Tur bija rakstīts “ievadiet savu personas kodu”, un tad nu es 3 reizes to mēģināju darīt, bet bankomāts manu karti ņēma un norija…”
Zvana satraukusies sieviete. Kāds viņai ļoti zināms cilvēks ir paņēmis viņas kartiņu un brauc izņemt naudu. Šo karti vajagot apturēt. Administrators prasa viņas vārdu. Viņu sauc Zelma. Karte tiek apturēta. Paiet kāds laiks. Zvana vīrieša cilvēks: “Man bankomāts apēda kartiņu Administrators: „PIN kodu neievadījāt pareizi?” Vīrieša cilvēks: “Nē, viss bija pareizi. Atdodiet man karti!” Administrators: „Es paskatīšos vēsturē, kas tur īsti ir noticis.” Vīrieša cilvēks atdzīstas, ka tā ir viņas sievas kartiņa. Administrators saka: „Labi. Kāds ir sievas vārds?” Vīrieša cilvēks: „Zelma…” Administrators saka: „Šī kartiņa ir reģistrēta kā zagta. Vīrs izbrīnīts un saka: “Nevar būt... Es aizbraukšu mājās un paprasīšu sievai, un pēc tam jums noteikti piezvanīšu.” Iet laiks, bet telefons tā arī klusē.
Puisis ir pazaudējis savu maksājuma karti, bet viņa stāstītais sākās tā: “Ziniet, kā es vakar biju piedzēries...”
BankServiss: „Lūdzu?” Klients: “Savienojiet mani ar karšu nodaļu.” Administrators: „Kādā jautājumā Jūs zvanāt?” Klients: “Nu es gribu zināt vai jūs dodāt kredītus?”
Puisis stāv pie bankomāta un zvana uz BankServiss. Saka, ka tas esot norijis karti, un nedodot atpakaļ. Administrators prasa, vai PINkodu nepareizi ievadījāt. Puisis: „Nē, viss pareizi”. Administrators: „A ko rādīja bankomāts, kad jums atņēma karti?” „Neko nerādīja”, saka puisis krieviski un pietiekami rupji. „A darbojās bankomāts?” administrators jautā. Puisis nespēj atbildēt. “Nu viņš neko nerādīja,” skan atbilde. „Nu tā”, saka administrators, „pēc instrukcijas jūsu karti vajag apturēt”. „Kāda kartiņa Jums ir?” Puisis: „EC – Easy cash”. Tā viņš saka. Administrators: „Kāda… Puisis: „Nu EC, Easy Cash. Kaut kādas Šveices bankas.” Beigās noskaidrojas, ka tā ir EC/MC karte. Administrators: „Sakiet, vai kartes numuru zināt?” Puisis: „Jā.” Administrators: „Kāds tas būtu?” Puisis: „Neteikšu.” Administrators: „Kāpēc?” Puisis: „Baidos, Jūs man visu naudu izņemsiet, es zinu šitās visas jūsu sistēmas, es tām neuzticos. Un galu galā… Es te sēžu pie bankomāta savā mersedesā, un atbrauciet un izņemiet manu kartiņu. A to es bez naudas esmu…”
Zvana kartes lietotājs un saka, ka pazaudējis savu degvielas karti. Vajagot apstādināt. Administrators prasa kartes Nr., šis nezin. Abi meklē alternatīvos ceļus. Administrators prasa, lai pameklē kādu norēķina čeku. Kādu minūti klusums, dzirdama baigā rosība – tiek meklēts čeks. Pēkšņi pārsteigta balss. “Ziniet ko, a mēs atradām maciņā to karti.”
Zvans kādā vēlā vakara stundā. Kartes lietotājs rupjā valodā un krieviski stāsta, ka tie kādas bankas bankomāti ir “tādi un tādi”, jo tajos var izņemt tikai papīra naudu, bet viņam uz kartes tikai trīs lati. Vienvārdsakot, viņš grib, lai administrators kaut kā viņam iedod naudu – bet visu laiku viņš lamājas un saukā administratoru, banku un BSC par muļķiem. Tad administrators viņam atbild, lai viņš rīt aiziet uz banku, un pa tiešo izņem no konta līdz pēdējai kapeikai. Pēc šādas atbildes seko klusuma brīdis. Un tad šis saka “ O…. Fsjo, spasibo!!!”
Dobelē laikam dzīvo ļoti piesardzīgi un pedantiski cilvēki. Šo secinājumu nācās izdarīt vienam no administratoriem, kurš vienā pēcpusdienā saņēma zvanu no kādas bankas Dobeles filiāles. "Vai Jānis Krūms pie jums strādā?" Administrators, kurš ikdienā bija saskāries ar dažādu karšu lietotāju vārda un adreses pārbaudi sākumā mazliet iztrūkās, bet tad teica: "Jā, strādā, bet vai ir kādas problēmas?" Pedantiskā dobelniece: "Nē, nē nekas! Tad jau viss kārtībā. Viņš te atbrauca uzstādīt tos terminālus, un es vienkārši gribēju pārbaudīt. Jūs jau zināt - mūsdienās jau visādi cilvēki ir sastopami."
Kādu dienu bija problēmas ar VISA autorizāciju. Kliente: "Sakiet, lūdzu, no cikiem līdz cikiem Bankservisā ir pusdienas laiks?" Administrators: "Mēs strādājam visu diennakti." Kliente: "Jā, bet man jau pusstundu tas jūsu karšu vilcējs atsakās strādāt!"
Zvana klients un saka: "Es gribētu izrēķināties ar VISA karti."
Zvana vecs vīrs. Būtībā pensionārs, jo viņš sāk ar to, ka gribētu nobloķēt sabiedriskā transporta braukšanas kartiņu, kura viņam kā Lielā Tēvijas kara dalībniekam bija piešķirta uz mūžu. Uz administratora jautājumu, vai viņam bija maksājumu karte, jo Bankserviss bloķē tikai maksājumu kartes, vecais viedais vīrs atbildēja: "Jā, jā, man ir pensionāra karte, bet vai to arī vajag bloķēt?"
Klients (diezgan sadzēries): "Kur jūsu BankServisa banka atrodas?"
"Hallo, vai Serviss Banka? "
Kāds kartes lietotājs, kurš neilgi pirms tam dabūjis pa galvu: "Vai Globuss? " Administrators: " Nē, BankServiss." Klients: "Man vajadzētu nodzēst kartes stāvokli."
Zvana klients: "Gribu norēķināties ar vizītkarti!"
"Alo, ģevuška ! Oi !!! (Pauze) MUŠĶINA!!! (Izbrīnīti)!!!"
Zvana klients un jautā : "Vai jūs man nevarētu pateikt, kā lai es nosmērēju to terminālu? Ļoti bāli nāk laukā!"
Zvana klients un sūdzas : "Jūs mums te visu laiku visādus līgumus un atskaites sūtat! Bet ko nozīmē LVL?"
|