Piektdiena, 22.11.2024, 06:49
Sveicināti Гость | RSS
Jayart
Galvenie
Reģistrācija
Ieeja
Ieejas forma

Vietnes izvēlne

Sadaļas kategorijas
Dažādi joki [133]
Anekdotes [28]
Smieklīgas dienasgrāmatas [22]
Radio SWH melnā humora tops [135]
Joki par datoriem [21]
Smieklīgas bildes [117]
Smieklīgi pantiņi [11]
Video [16]

Laika ziņas

Aptauja
Pie jums nāk sieviete un saka, ka pat mazais Egoniņš ir jūsu bērns
Atbilžu kopskaits: 18
$

Galvenie » Raksti » Joki par datoriem

Kā likt datormeistaram justies gaidītam
Neizsauciet speciālistu, pirms ikviens, kas lieto datoru, nav pamēģinājis to salabot. Ja vien iespējams, katram regulatoram vai skrūvītei jābūt pagrozītai. 
Pēc dažām dienām, kad datora bojājums ir kļuvis par īstu katastrofu, piezvaniet apkalpojošajai firmai un pieprasiet nekavējoties atsūtīt speciālistu. Piektdienas ir vislabākais laiks, bet derēs arī jebkurš cits laiks pēc 16.00. 

Tiklīdz apkalpes speciālists ierodas, pajautājiet viņam, kādi bija aizkavēšanās iemesli. Lieciet saprast, cik ļoti ir nepieciešams dators, un pajautājiet, kad to atkal varēs lietot. 

Datoram jābūt praktiski neaizsniedzamam aiz printera papīra kastēm un citiem krāmiem. Pārliecinieties, lai apgaimojums telpā, kur atrodas dators, būtu izslēgts un neviens nezinātu, kā to ieslēgt. Vairākās vietās nolieciet neizdzertas kafijas tases. 

Noslēpiet datora apkalpošanas vēstures žurnālu. Vienmēr atsaucieties uz cilvēku, kas to pašu problēmu laboja iepriekšējā reizē. 

Dodiet ziņu pārējiem darbiniekiem, lai tie varētu pienākt un izteikt savu versiju par to, kas ir noticis, un piedāvātu savas idejas, kā to novērst. 

Sagatavojiet vismaz astoņus diplomētus inženierus, kas pienāktu klāt un uzdotu ļoti sarežģītus tehniskus jautājumus, kas nekādi nav saistīti ar konkrēto problēmu. 

Nolīdziet personu, kas uzraudzīs labošanas procesu. Priekšroka dodama personām, kas pirms tam nav redzējušas nevienu datoru. Ja persona var uzturēt nepārtrauktu runas plūsmu, tas ir būtisks pluss. 

Nogaidiet, kad pa galdu un grīdu ir izklātas visas detaļas, un pajautājiet, kad dators būs gatavs. 

Nogaidiet, līdz speciālists lūkojas shēmā, un pajautājiet, "ko nozīmē šis jocīgais ripulītis". Kad viņš jums pievērsīs uzmanību, atkal pajautājiet, kad dators būs salabots, un atgādiniet, ka "laiks ir nauda, vai tad nezinat". 

Kad remonts ir pabeigts, pasakiet, ka viņš ir paveicis dižu darbu. Tam taču ir jābūt dižam darbam, jo tas ir prasījis pietiekoši daudz laika. 

Pajautājiet, cik jāmaksā par darbu, un pieprasiet atlaidi, jo jūs esat tik labs klients. 

Kad speciālists ir aizgājis, pazvaniet viņa priekšniekam un paziņojiet, ka dators ir kļuvis sliktāks nekā pirms tam. Vēlāk uzrakstiet atbilstošu vēstuli un nosūtiet to servisa firmas vadībai. 

Precīzi ievērojiet šos noteikumus un atcerieties apkalpes speciālistu moto: "IZDARI AR CITIEM, PIRMS TIE VAR TO IZDARĪT AR JUMS."

Kategorija: Joki par datoriem | Pievienoja: jayart (13.02.2009)
Skatījumu skaits: 1368 | Komentāri: 1 | Reitings: 1.0/1
Komentāru kopskaits: 1
0  
1 Topošā datormeistare   (07.01.2011 10:33) [Материал]
No tāda raksta var samesties bail iet pie cilvēkiem un man tas galīgi nešķiet smieklīgi :(

Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Meklētājs

Iesaki

Statistika

Kopā Online: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0

Skype

  • Locations of visitors to this page


  • Copyright MyCorp © 2024
    Uztaisi bezmaksas mājas lapu ar uCoz