Piektdiena, 29.03.2024, 08:42
Sveicināti Гость | RSS
Jayart
Galvenie
Reģistrācija
Ieeja
Ieejas forma

Vietnes izvēlne

Sadaļas kategorijas
IT lietas [186]
Interesanti [195]
Trakā pasaule [371]
Video [70]
Stāsts [4]
Bezsakari [11]
Web kameras [3]

Laika ziņas

Aptauja
Pastnieks atnes jums veselu maisu brošūru par satiksmes noteikumiem
Atbilžu kopskaits: 12
$

Galvenie » 2009 » Maijs » 05

Ķīnā Gunaņas provinces vadība likusi ierēdņiem katru gadu izpīpēt gandrīz ceturtdaļmiljonu cigarešu paciņu, tādējādi cerot paaugstināt nodokļu ieņēmumus, ziņo raidsabiedrība BBC.

Gunaņas provinces ierēdņiem un skolotājiem tagad gadā jāizsmēķē 230 000 paciņas vietējā ražojuma "Hubei" cigarešu. Tiem, kas nepīpēs pietiekami jeb tiks pieķerti smēķējot citu provinču ražojumus, draud sods vai pat atlaišana no darba. 

Provinces vadība gan likusi pārskatīt šo politiku. 

Ķīnā katru gadu ap miljons cilvēku mirst no ar smēķēšanu saistītām slimībām, taču veselības risks nav atturējis vietējās amatpersonas. "Šī regula dos lielu ieguvumu vietējai ekonomikai," skaidro viens no Gunaņas provinces cigarešu tirgus uzraudzības komisijas pārstāvjiem.

Laikraksta "Global Times" žurnālisti gan pauž aizdomas, ka šāds lēmums ir uzskatāms par negodīgu konkurenci, "Hubei" markas cigaretes cenšoties pasargāt no skarbās konkurences apstākļiem. Smēķēšana Ķīnā ir ārkārtīgi izplatīta. Dati liecina, ka smēķē vairāk nekā puse Ķīnas ārstu-vīriešu - cilvēku, kuriem kā nevienam vajadzētu apzināties smēķēšanas radīto postu. Pie tam arī sabiedrībā kopumā joprojām nav skaidras apjausmas par smēķēšanas kaitējumu veselībai. Pēdējā laikā šajā sakarā bija vērojamas arī pozitīvas tendences. Piemēram, galvaspilsētā Pekinā, tuvojoties Pekinas Olimpiskajām spēlēm, tika noteikts aizliegums smēķēt sabiedriskās ēkās.

tvnet.lv

Kategorija: Trakā pasaule | Skatījumu skaits: 791 | Pievienoja: jayart | Datums: 05.05.2009 | Komentāri (0)

Lai arī ražotāji katrā jaunā auto navigācijas iekārtas modelī, protams, cenšas ielikt ko jaunu, apskatoties pāris pēdējo gadu industrijas veikumu, jāteic, ka ceļš uz priekšu iets pasīkiem solīšiem un tādu pa īstam jaunumu nemaz nav tik daudz.

Jā, attīstoties atmiņas nesējiem, zibatmiņa izspiedusi no ierīču korpusiem tradicionālos cietos diskus, ierīču funkcionalitāte pamazām pietuvojusies datorpasaules robežām, piedāvājot bezvadu internetu, multimediju atskaņošanu un citus labumus, bet savu pamatuzdevumu, navigāciju, nule parādījies navigators veic tieši tāpat kā tā divu vai trīs gadu vecais priekštecis… Stop! Izrādās tomēr, ka var arī savādāk. Izlasiet, lūdzu, Blaupunkt TravelPilot 500 apskatu.

Kas pielipis pie vējstikla?

Blaupunkt izvēlējies drošu un pārbaudītu ceļu, iesāktās dizaina līnijas izmantojot arī jaunākajos modeļos, tādēļ TravelPilot 500 ārējais izskats jau pirmajā acu uzmentienā piesaka tā piederību TravelPilot ģimenei, jo spīdīgi melnais priekšpanelis ietver 4,3 collu platformāta (16:9) 480 x 272 pikseļu izšķirtspējas ekrānu, gar kura apakšmalu visā platumā stiepjas ar skrāpētu alumīniju apdarinātu skaļuma regulēšanas pogu līnija, kuras centrā ir Blaupunkt identitātes nesējs – zilā punkta poga. Papildus optisko slaidumu un eleganci TravelPilot 500 piešķir nedaudz uz āru izvirzītā, sudrabotā korpusa apmale. Atturīgi elegants dizains – ne ko pielikt, ne atņemt. Nekādu lētu triku. Arī ierīces aptaustīšana vilšanos nesagādā, jo izmantoto materiālu un to salikuma kvalitāte ir laba.

Apskatot ierīces korpusa matēti melno aizmuguri, pamanām to, kas atšķir TravelPilot 500 no visiem tomtomiem, garminiem un bekeriem, proti,videokameras aci. Jā, tieši video iespēja un tās lietojums sarūpē sava veida revolūciju auto navigācijā. Lai šo iespēju varētu arī praktiski izmantot, netradicionāli risināta arī vējstikla stiprinājuma kāja, kam izveidota papildu locītava, kas ļauj TravePilot 500 piestiprināt pie vējstikla tā, lai piesūceknis vai pati kāja neaizsegtu kamerai skatu uz ārpasauli. Kāja ir ne tikai kvalitatīva, bet arī fundamentāla, tādēļ šķiet, ka nepieciešamības gadījumā jūs tajā varētu iekārt arī smagumsmagu ziemas mēteli ne vien 243 g sverošu navigācijas ierīci.

Kopumā Blaupunkt TravelPilot 500 izskats un izildījuma kvalitāte apmierinās pat piekasīgu vērtētāju, jo navigators izveidots rezignēti, eleganti un kvalitatīvi.

Ko ar to visu iesākt uz ielas?

Kārtībā. TravelPilot 500 pielipināts pie vējstikla, un varam to ieslēgt. Lietotāja interfeiss skaidri saprotams, un, ja jums vēl gadījies jau iepriekš sastapties ar Blaupunkt, jutīsities uzreiz kā mājās. Arī tad, ja šī ir pirmā tikšanās, daudz laika adaptācijai ziedot nenāksies. TravelPilot funkcionalitāte ir ļoti plaša – sākot ar tradicionālo navigācijas režīmu, spēlēm, vārdnīcu, Bluetooth brīvroku sistēmu, TMC, kā arī – oho! – pat bezadu internetu un beidzot ar… jā, jūs uzminējāt – video navigācijas režīmu. Tam arī veltīsim mūsu uzmanību.

Pirmais, kas jādara, ir jānoregulē TravelPilot videokamera, izmantojot attiecīgu utilītu, savietojot ceļa ass līniju un horizontu ar ekrānā rādītajām līnijām. Vertikālā virzienā regulēšana notiek ar ekrānpogu palīdzību, bet horizontālā – grozot pašu ierīci. Kad tas izdarīts, videonavigācija ir jūsu rīcībā.

Praksē šis navigācijas režīms nozīmē to, ka navigācijas informācija tiek rādīta situācijas uz ielas attēlojuma reālā laika režīmā. Ja vēlaties jautāt, kāda velna pēc tas nepieciešams, situācijas satiksmes plūsmā, tātad trīs īsas atbildes ir – drošība, drošība un drošība. Iemetot acis TravelPilot 500 ekrānā, piemēram, lai pārliecinātos, vai patiešām šai krustojumā ir jānogriežas pa kreisi, jūs pamanīsit pretimbraucošu mašīnu, kurai, zināms, ir priekšroka. Arī tantuks ar iepirkumu tīkliņu pārdzīvos jūsu labo pagriezienu bez traumām, bet jūsu auto neuzdursies nez no kurienes iznirušai drošības saliņai pie gājēju pārejas nevienam nezināmā Polijas ciemā netālu no Lomžas. Protams, var teikt, ka iespēja redzēt grafiski atainotu ceļu tīklu reizēm ir ērtāka, taču tāpēc jau jūsu TravelPilot 500 ir arī gadiem ierastais navigācijas režīms, kas arī māk gūt labumu no videokameras, proti, Bosch/Blaupunkt inženieri ir izstrādājuši ātruma ierobežojuma ceļa zīmju atpazīšanas algoritmu, un grafiskajā navigācijas režīmā kameras uzmanība pilnībā pievērsta sastapto ceļa zīmju nolasīšanai. Jā, navigatoru digitālajās kartēs ir ietverta informācija par apdzīvotu vietu sākumu un atsevišķiem citiem ātruma ierobežojumiem, bet akli uz tiem paļauties praksē nozīmē nemitīgi atrasties naudassoda riska zonā. Kā NEXT pārliecinājās, ātruma ierobežojumu atpazīšana darbojas gandrīz nekļūdīgi, izņemot kādu mīklainu (pilsētas stabu un zīmju mežā nezidevās nepārprotami identificēt, kas tieši tā ir) ceļa zīmi, ko TravelPilot atpazīst kā 40 km/h ātruma ierobežojumu. Jāteic, ka tā nav Rīgā bieži sastopama zīme un īpaši nepasliktina ierīces lietojamību. Galvenais, ka ārpus pilsētas sastaptie ierobežojumi nekavējoties izraisa TravelPilot 500 pīkstienu un parādās ekrānā.

Apkopojot iespaidus, jāteic, ka jaunievedumam pilnīgi noteikti ir nākotne, jo, kas zina, nepaies ne pāris gadu, kad pieejama auto navigatora kamera iemācīsies redzēt arī naktī. Galu galā šādu aprīkojumu S klases Mercedes priekšējā panelī Bosch/Blaupunkt jau piegādā. Ja atgriežamies no sapņiem realitātē, jāteic, ka novatoriskā videonavigācijas ideja nav tikai mārketinga triks pircēju pievilināšanai, jo tai ir jēga un lietojums arī pēc tam, kad esat jau ierīci iegādājies un pielicis pie vējstikla.

Rūpējoties par jūsu garastāvokli, NEXT atgādina: nekad neatsājiet pat tikai navigatora stiprinājumu auto salonā – ne pie stikla, ne citādi no ārpuses pamanāmā vietā! Testa laikā šādi es paliku bez pasažieru durvju stikla. Tiesa, ļaundari, pašu ierīci cimdu nodalījumā tā arī neatraduši (tās tur arī nebija), nepaņēma arī kāju, taču par skolu un stiklu ir samaksāts, lai no gadījuma varētu mācīties arī lieliskie NEXT lasītāji – autonavigatoru lietotāji.

Secinājumi/Akcentbloks

Blaupunkt TravelPilot 500 ir patiešām jauna vēsma apsūbēt sākušajā auto navigācijas sistēmu pasaulē,jo ierīces videokamera ļaus jums orientēties, neapdraudot sevi un citus satiksmes dalībniekus. Protams, TravelPilot 500 spēj arī visu to pašu, ko mūsdienīgs navigators bez video atbalsta, kā arī ļauj pārlūkot internetu, izmantojot Wi-Fi. Ja vēlaties video navigācijai, bezvadu internetam un mutimediju pārlūkspējām pievienot arī digitālo televīziju un iespēju strādāt ar Microsoft Office dokumentiem, varat apsvērt par nepilniem simts latiem dārgākā TravelPilot 700 iegādi.

Alternatīvas

Šobrīd Blaupunkt ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā videonavigācijas režīmu un ceļa zīmju atpazīšanu ierīcē, kura piestiprināma pie vējstikla. Protams, multimediju labumus un bezvadu sakarus sastapsit jebkura vadoša ražotāja dārgākajos modeļos.

TomTom GO 930

Ērta saskarne, Bluetooth brīvroku sistēma, FM transmiters un Igora Siliņa balss plus karšu pārklājums teju visām vietām, kur vien iespējams nokļūt ar auto. 

Route 66 MAXI 

Priekšējam panelim alumīnija apdare, ir fotopārlūks plus Rietum- un Austrumeiropas kartes pārklājums līdz par Urālu kalniem. Tiesa, brīvroku sistēmu nāksies iegādāties atsevišķi. 

Garmin nuvi 765ST 

Navigācijas iekārtu vecmeistara jaunākais piedāvājums autonavigācijā. Brīvroku sistēma, MP3 atskaņotājs, fotogrāfiju pārlūks un, galvenais, detalizēta karte, kurā atradīsit ne vien pirmās šķiras ceļus, bet arī pat tādus Latvijas lauku ceļus, kur rudenī iebraukt var tikai ar bobiku.

tvnet.lv

Kategorija: IT lietas | Skatījumu skaits: 868 | Pievienoja: jayart | Datums: 05.05.2009 | Komentāri (0)

Meklētājs

Iesaki

Kalendārs
«  Maijs 2009  »
PrOTCPkSSv
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Statistika

Kopā Online: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0

Skype

  • Locations of visitors to this page


  • Copyright MyCorp © 2024
    Uztaisi bezmaksas mājas lapu ar uCoz